RSS
Facebook
Twitter

czwartek, 23 maja 2013

Szczęśliwy Senior

Szczęśliwy senior to ten, który akceptuje swój wiek i związane z nim dolegliwości,
ale się nimi nie ogranicza. A z tym jest problem.
– Tu potrzebny jest kompromis – uważa Damian Kalita.
– Jestem np. aktywnym, fajnym dziadkiem, spotykam się z ludźmi,
jestem otwarty, ale i pogodzony ze zmianą, ze swoim wiekiem.
Mam doświadczenie, ale chętnie słucham młodszych.
Nawet, jak mam inne zdaniem, jestem otwarty na dyskusję – dodaje Kalita.
"Fajna starość" to według niego ciągła realizacja pasji, planów,
które się odłożyło wcześniej z różnych względów na półkę,
to przełamywanie stereotypów, że starość jest brzydka i pokazywanie, że młodość to przede wszystkim stan ducha.
Z artykułu  Hanna Samson: "Fajna starość" brzmi jak oksymoron? Nie musi tak być

0 komentarze:

Prześlij komentarz

  • Blogger news