RSS
Facebook
Twitter

wtorek, 15 stycznia 2013

Czego Nauczyłam Się Sama ?

Od kilku lat interesuję się rozwojem osobistym , czytam wiele książek o tej tematyce , zbieram różne wiadomości , które staram się je wykorzystać w życiu codziennym.
Moja praca zawodowa wymaga stałego uczenia się.
Zrobiłam wiele prezentacji potrzebnych do szkoleń pracowników.
Prezentacje te często były nudne , bo był to tylko monotonny pokaz slajdów.
Aż znalazłam wspaniały program do prezentacji dynamicznych , jest on na stronie www.prezi.com
Program jest darmowy i można spokojnie nauczyć samemu się go obsługiwać.
Prezentacje są dynamiczne , a jak je robić nauczyłam się ze strony
http://blogiceo.nq.pl/szkola2zero/prezintacje-oczywiscie-w-prezi/
Zapraszam na tę stronę.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

  • Blogger news