RSS
Facebook
Twitter

sobota, 25 stycznia 2014

Kto Zabrał Mój Ser ? - cz. 2

Są obecnie osoby , które nie bardzo lubią czytać ,

dlatego znalazłam dla nich wersję filmową książki

Kto Zabrał Mój Ser ?

Obejrzenie tej historyjki " Kto zabrał mój ser " w formie filmu pozwala
spojrzeć na siebie i zastanowić się kim jesteśmy w życiu , czy :
- Bojkiem
- Nosem
-Pędziwiatrem
- Zastałkiem ?
Tak nazywają się bohaterowie opowiadania Kto zabrał mój ser ? .
Ich imiona odzwierciedlają ich charaktery i zachowanie .
Wielu z nas zadaje sobie pytanie , co zmienić w naszym życiu , by było lepsze ,
ale boimy się wyjść ze swej strefy komfortu.
Tylko odważni , którzy nie boją się zmian - mogą coś w życiu osiągnąć.
By poprawić swoje życie -
musimy zapomnieć o naszych porażkach ( które zazwyczaj czegoś nas uczą ) ,
a codziennie przypominać sobie o naszych sukcesach.
Czy podoba Wam się historyjka - kto zabrał mój ser ?
Czy historyjka Kto zabrał mój ser ? - dała Wam do myślenia nad swoim codziennym zachowaniem ?
Każdy z nas ma w swoim życiu sukcesy , lecz często o nich nie pamięta.
Zapisując sukcesy na kartce , np. 20 które osiągnęliśmy i byliśmy z nich dumni
i odczytując je w chwilach zwątpienia - pozwoli nam dalej dążyć do ustalonego celu.

O tym , jak prawidłowo wyznaczyć cele , tak , by móc je osiągać

mówi Piotr Łabuz w swej  Akademii Psychologii Sukcesu



0 komentarze:

Prześlij komentarz

  • Blogger news