RSS
Facebook
Twitter

sobota, 3 maja 2014

Pozytywne Uczucia - cz.2

Elżbieta Maszke w swej książce Jak Przyciągnąć To czego Pragniesz ?
podaje ciekawe ćwiczenie wyzwalające w nas naprawdę pozytywne uczucia .
Oto ono :
1. Napisz na kartce następujące słowa :
Uśmiecham się do siebie myśląc o tym ....
2. Usiądź i napisz na kartce to , co już teraz sprawia Ci niesamowitą przyjemność
Ja napisałam sobie tak :
Uśmiecham się do siebie myśląc o tym , że jestem w Kruklankach .
Jest 9 rano - cisza , spokój i tylko my i ciepła woda jeziora.

Autorka mówi , że to co napiszę jest podstawą dla moich myśli , dla mojego umysłu ,
do której w każdej chwili będę mogła powrócić.
Autorka tego ćwiczenia poleca też - by zapisać tę myśl w widocznym miejscu i często w ciągu dnia do niej zaglądać i czytać ją - to pozwala tym słowom tworzyć pozytywne uczucia w moim ciele.
Ja zapisałam ją w notatkach w telefonie i odczytuję ją o 8.00 , 12.00 i 16.00.
Poprawia mi to nastrój i chętnie wracam do tej myśli.
Dostrzegając w otaczającym nas świcie wiele pozytywnych uczuć tworzymy pozytywną energię wokół siebie i ona przynosi nam więcej pozytywnych uczuć i to jest piękne.
Nie mamy wtedy czasu na zmartwienia , bo nie można mieć jednocześnie uczuć pozytywnych i negatywnych.
O tym samym pisze autor książki Autopilot podświadomości ,
którą możesz znaleźć tutaj

0 komentarze:

Prześlij komentarz

  • Blogger news