RSS
Facebook
Twitter

wtorek, 10 grudnia 2013

Pasja

Wysłuchałam przed chwilą ciekawej wiadomości na temat książek motywacyjnych.
Mówią one często , że trzeba mieć w życiu

pasję ,

by robić to co się lubi
i móc zarabiać na tym pieniądze.
Jednocześnie wiele osób w tym , ja nie mam jakiejś określonej pasji.
Czy to znaczy , że nigdy nic nie osiągnę ?
Znany mi autor bloga o rozwoju osobistym - Michał Pasterski
tłumaczy , że każdy z nas może mieć wiele pasji.
Psją może być łowienie ryb , ale może też być robienie czegokolwiek ,
ale z zapałem i pasją w czasie tej czynności.
Moją pasją jest w tej chwili pisanie tego postu.
Każdy ma jakąś pasję , którą może rozwijać.
Gdy chcesz dowiedzieć się ciekawych rzeczy o rozwoju osobistym ,
o sukcesach i porażkach , o szczęściarzach i pechowcach
kliknij w link poniżej
http://bit.ly/1eitWxN


0 komentarze:

Prześlij komentarz

  • Blogger news